solangeopreis.reismee.nl

Vlucht en surfcamp part 1

Hi allemaal hier dan mijn eerste verhaal

Vlucht

De vluchten zijn er goed verlopen. Het was zo druk op schiphol dat ik in de rij voor bagage al afscheid nam iedereen. Gelukkig ging het iets sneller dan we dachten dus ging ik nog even terug om goed gedag te zeggen. Jammer genoeg konden we geen drankje meer doen met zijn alle maar het was fijn dat ze er waren. Er zijn natuurlijk mij kenende ook wat traantjes gevallen, maar he dat hoort er bij.

In de rij ontmoette ik iemand van de zelfde vlucht, dus daar heb ik gezellig mee gewacht om te boarden. In Doha moest die bij de zelfde gates zijn dus zijn we daar met zijn twee even rond gaan lopen, telefoons laden en wachten op onze vluchten. Fijn om meteen al wat contact te leggen en waar je de spanning mee kon delen. Eenmaal aangekomen in Bali ging het gelukkig erg snel op vliegveld. Ik was zo ban dat me backpack niet zou aankomen dus ik was zi blij toen ik 'mzag hahaha!! Bij de landing moest ik ook even 3 x slikken want nu begon het toch echt.Na even zoeken zag ik de chauffeurs die mij en andere van de groep naar het camp zouden brengen, na een half uurtje was iedereen er en konden we gaan. Meteen al super leuke contacten gelegd.


Surfcamp

Het was ongeveer anderhalf uur rijden naar het camp, we waren allemaal erg honger en de chauffeurs zeiden dat er geen eten meer zou zijn op het camp dus besloten we om ergens wat te gaan eten met zijn alle. We eindigdeop het strand van Kuta bij een leuk restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Daarna snelweer in de taxi en op naar het camp. Het voelde meteen als thuis zo fijn gevoel. En het is zo mooi ik keek me ogen uit. Wat bleek hadden ze toch eten voor ons... maarja was wel gezellig. Even gekletst en toen lekker naar bed. Ik was zoo moe maar kon totaal niet slapen en mijn room mate ook niet. Dus elke keer was het dat zij op d'r telefoon keek en toen weeer ik en toen weer zij en so on. Gelukkig vielen we daarna wel in slaap, want we moesten ook weer vroeg op. Er waren nog 2 roommates maar die lagen al lekker te slapen.

De volgende ochten was het meteen surfen gelukkig pas om 9 uur, dus lekker wezen ontbijten en toen spullen gepakt en in het busje gesprongen. Elke ochtend worden we opgepikt er rijden we naar de plek waar we gaan surfen. Het was zoo leuk en het ging ook nog eens verbazingwekkend goed! Ik kon meteen staan dus ik was best wel trots. We hebben ook wat geleerd over het water en hoe je met de golfen om moet gaan. In de avond gingen we lekker met iedereen uit eten bij old man's . Er ontstaat meteen een groepje waarmee we wss maandag naar de gili's gaan!! Ook zijn er 2 belgen waar ik het goed mee kan vinden en ook een beetje Ned mee kan praten toch wel fijn. De rest van de groep is ook super leuk en ga goed om met me roomies. 1 frans meisje, een Sweedse en een Noorse. (Er zijn zo veel scandinavischejongeren hier, wel super leuk en als je ze dan hoort praten zo grappig)

Eenmaal terug op het camp nog even zwemmen kletsen en dan op naar bed want vandaag moesten we al om 7.00 surfen. Ik ben nog steeds beetje jetlagged dus wat moeite om in slaap te komen maar dat drukt de pret niet. Na weer een lekker ontbijtje van fruit, ei en pannenkoeken gaan we weer naar surfcamp. Vandaag mogen we naar de outerbank en de hogere golven proberen. Pfffff dat peddelen is zwaar joh niet gedacht, maar zooooo leuk. De eerste x ging meteen goed, beetje balans zoeken dat wel. De volgende keren lukte het weer, en die rush is zooo lekker als je op die golf staat, alleen dat terug peddelen is zoo zwaar en elke keer drijf je beetje af dus moet je weer terug peddeken, maar is het zeker waard!

Vanavond gaan we beerpongen dus ben benieuwd hoe dat gaat, je kan ticktes winnen voor de gili eilanden dus we gaan er voor. Ik zit in team met de belgen Hester en Brecht en we noemen ons zelf de BH'S hahahah daar kwam Hester mee, al onze voorletters. Ik zei al meteen daar zal Brecht blij mee zijn xD.

Morgen een dagje ubud gepland ben zo benieuwd! Is echt heerlijk hier en zo fijn. Hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen, en excuus alvast voor me taal en of spellings fouten. :P


Tot snel love Solange


Reacties

Reacties

Shirley Marugg-Valverde

Lieve Solange fijn om te lezen hoe leuk het is, blijf genieten?‍♀️?‍♀️?‍♀️?‍♀️?‍♀️

Melody

Wauw lieverd wat ziet het er geweldig uit! Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Dikke knuffel en geniet er maar lekker van.

Michelle

Waauw ! Wat leuk allemaal ! Ook heel leuk om je verhaal te lezen en om ons zo op de hoogte te houden ! Geniet ervan schat en ben blij dat je zo geniet!

Rina

Goed om te lezen dat je goed aangekomen bent en dat je het gelijk al zo naar je zin hebt. Ik kijk uit naar je volgende verslag?.

Friday

Wauw Sol! Dat klinkt al meteen super Meis! Fijn dat je zo snel contact hebt gelegd (ookal weten wij allemaal wel dat je goed met iedereen kan). Ik kijk uit naar je volgende! Lots of love xxx

Charlotte

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Enjoy en ik kijk uit naar je volgende verhaal!

Mams

Wow leuk lieverd, mooie foto's en ik kreeg meteen het gevoel dat ik erbij was. Ik ben blij dat je leuke contacten hebt opgedaan en misschien samen met anderen volgende week naar de Gili's gaat. Ik mis je ontzettend, maar dat neem ik maar voor lief. Hoop dat deze reis je zoveel moois brengt en ervaringen die je de rest van je leven niet vergeet. Dikke knuffels van je mams.

Joyce

Super fijn om te lezen dat je het zo ontzettend naar je zin heb! Lekker genieten meid en ben heel benieuwd naar de rest van je avonturen! Dikke kus ?

Irmgard

Ha die Solange,
Wat fijn dat je een goede reis hebt gehad. Contact leggen was geen probleem, maar daar was ik ook niet bang voor bij jou. Top dat het surfen al zo goed gaat! Geniet ze xxx

solange bouma

Hii allemaal bedankt voor alle leuke en leuke reacties! Is echt genieten dikke kus vanuit het warme en zonnige Bali

erwin

Hoi Solange,
leuk om te lezen hoe het met je gaat. Ben wel jaloers op je surfskills. Mij lukt het na vijf jaar nog steeds niet om te staan. Wil wel graag een video zien van het surfen en de golven.

geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!