solangeopreis.reismee.nl

Surfcamp part 2

Beerpong was bij Old Man's was super leuk. Ze hadden 4 grote tafels naast elkaar gezet zodat 8 teams tegelijkrtijd konden spelen. Voor de gene onder ons die beerpong niet kennen, het is een drank spel (natuurlijk) en je zet een bepaald aantal cups gevuld met beer aan de ene kant van de tafel en aan de andere kant doe je precies het zelfde. Nu moet je je pingpong balletje van jou kant van de tafel gooien in een van de cups die bij het andere team staan, doe je dat dan moeten ze deze leeg drinken. Wie eerst alle cups wegspeelt van de tegenpartij wint.

Ik was met Hester en Brecht in een team, we deden super ons best maar helaas verloren we en mochten we niet verder mee doen met het spel. Het was wel super leuk om verder te kijken hoe de rest speelde, 2 teams van Lapoint ons camp kwamen aardig ver maar helaas geen Gili tickes. Daarna de hele avond gedanst, het was zo warm ik heb nog nooit zo erg gezweet net of je onder douche vandaan kwam zo erg was het. Er was ook wat hooking op in het camp dus dat zorgde voor de nodige roddels die avond (en de rest van de week). Eenmaal terug bij het camp even lekker in het zwembad gedoken stiekum, want was al quit time dat is vanaf 11 uur. Maarja je leeft maar 1x.  Niet te laat naar bed want morgen een dagje Ubud.

Ubud

Ubud is een super leuke stad. Onze eerste stop was de Monkey forrest. Wauw wat vond ik dt gaaf, super mooie natuur, heel veel apen natuurlijk en mooie beelden. Wel beetje touristisch maar he blijft mooi. Mijn vriendinnetje Tess probeerde steeds een aap op haar schouder de krijgen door er een banaan op te 'leggen' maar daar hadden ze geen zin in ze vonden de banaan veel te lekker. Gelukkig is het daarna toch een keer gelukt. Ik hoefde niet perce maar ik had geen keuze want er klom er gewoon 1 bij mij vanaf mijn been boven naar mijn schouder. Wat hebben die beestjes zachtje pootjes zeg echt lekker. Was een beetje bang maar was wel super gaaf. 

Daarna was het op naar de Ubud market. Tess, Linn en ik hebben eerst heerlijk geluncht en even gezeten, want we waren zeik nat geregend in de monkey forrest helaaas... even drogen en ons buikje vullen. Daarna door de smalle straatjes van Ubud market gelopen. Je kan hier van alles kopen, souveniers, sarongs, tassen, kleding, dingen die je niet nodig heb maar wel leuk vind, armbandjes en ga zo maar door. Het is vanavond volle maan dus er word overal gebeden op straat. Heel gaaf om te zien hoe ze dat doen.

Na tijdje wachten op onze driver was het op naar de tegalalan reist velden, en wauw je kijkt je ogen uit. Alles is groen, mooie lijnen en heuvels. Het is zoo mooi echt net zoals op de foto's. Helaas wel weer wat regen tussen door, dus weer lekker nat geworden, maar wel kunnen genieten van het uitzicht. Ik zeurde in de auto over de swing boven de rijst velden, ik wilde daar zo graag heen, maar bleek een klein stukje verder op te zijn, gelukkig hadden we tijd en bracht de chauffeur ons er heen. Wat we niet wisten is dat we eerst door een hele uitleg en proeverij moetsen van Luwah coffee, dit word gemaakt van de poep van de luwah, die poepen bonen uit die helemaal worden gereinigd en daarna met de hand worden gebrand. Schijnt heel culinair te zijn, een vriendin van ons Camilla had het geproeft, het was lekker maar niet heel erg anders. Eindelijk waren we klaar met proeven en luisteren en mochten we door naar de swing. Ik was zooo blij want dit was weer een vinkje van mijn chekclist af. Het was zoo super gaaf en het uitzicht zo mooi. Dat ik erna helemaal trilde van de adrenaline. Dat gevoel van het heen en weer zwingen in combo met het uitzicht, breath taking.

Jammer genoeg ging het weer heel hard regenen onderweg naar de waterval. We hebben gekeken maar was niet veel aan omdat het zulk slecht weer was. Alleen ik was natuurlijk zo excited en toch al nat dat ik me bikini aan heb getrokken en beetje water in ben gegaan en foto's ben gaan maken. Het was een super gezellig en geslaagde dag ondanks de regen. Terug op camp even lekker gedoucht en daarna gegeten en betijd naar bed want morgen weer vroeg op voor surfen.

Surfen ging weer goed, lekker het water in en gewoon proberen een golf te pakken soms lukt het en soms niet. Vandaag was er alleen een hele harde stroming en hogen golfen dus was hetmoeilijk om in de outbank te komen. Veel golfen die je omver duwen, dus we bleven voornamlijk voor aan. Na surfen hadden we nog de hele dag om wat leuks te doen dus ben met mijn triocrew Linn en Camilla naar Finns Beach club geweest, wauw wat is dat mooi. Super lekker eten, infinity pool met bar er in en uitzicht op de zee. Heerlijk bedden waar je op kan liggen en je op je wenken bediend word. Eerst lunchen en daarna hebben we een lekkere cocktail gedronken in water en zijn daarna lekker gaan zonnen. Nog 2 andere vriendinnen kwamen om samen te eten en naar zonsondergang te kijken, Tess en Isabel. Heb nog even gebeld met mama en soenar en hun mijn mooie uitzicht laten zien. Het was een heerlijk middagje genieten. 

Ik kan niet geloven de week is al bijna om, het is zo leuk en gezellig en surfen gaat zo goed. Echt fijn en heb zeker naar me zin. Snel nieuw verhaal over laatste paar dagen en me tocht naar de Gili's


Love Solange 

Reacties

Reacties

Mams

Wow wijffie klinkt allemaal echt fantastisch. We lezen wel door je schrijffouten heen hoor. hahahaha.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar. Het gaat best wel snel. De eerste week zit er al weer op. Ik ben jaloers op het mooie weer daar ondanks de regen. Geniet maar lekker en goede reis naar de Gili's. Tot volgende keer. Knuffels je mamsje

Mams

Zie dat je ook video's kunt plaatsen. Zet die van de swing er nog op, die is gaaf.

Mellie

Whoo zo vet wat je allemaal al heb gedaan en gezien heb, en ook zo gaaf dat ik dit een beetje mee kan beleven!

Veel plezier wijfie
You only life once so spend you re time well !

Love uu we missen je ??❤️?

Irmgard

Hai Solange,
Wat heerlijk om zo met je mee te leven en wat maak je leuke dingen mee. Af en toe stiekem wel heel jaloers hoor!!
Leuk ook dat je het gezellig hebt met de groep. Heb je al iemand gevonden die wellicht ook verder (met jou) gaat reizen na deze week?
Dikke kus xxxx

solange bouma

Dankjewel allemaal, leuk dat ik jullie zo beetje mee kan nemen. Het is genieten kan som nog niet geloven dat ik hier ben!! De groep was zo leuk, deze afgelopen week met vrienden wezen reizen maar vanaf weekend ben ik alleen... maar kom vast wel weer snel iemand tegen. Xxx mis jullie love

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!