solangeopreis.reismee.nl

Surfcamp part 3

Het was weer een nieuwe dag van vroeg op staan om te gaan surfen. De golfen waren vandaag wat beter dus zijn weer naar de outbank gegaan. En geprobeerd wat groene golfen te pakken (dit betekend nog voor dat de gold omslaat). Mijn eerste golf ging erg goed en kon zelf een kleine turn maken. Toen ik voor mijn 2e golf ging begon dit super goed en turnde ik alleen mijn vriend Andreas stond naast mij en hij kon zijn board niet turnen dus surfde die mijn kant op en toen kwam die tegen mij aan met zijn bord. Gelukkig alleen een blauwe schouder kon alles nog bewegen. Op een of andere manier was mijn leash gebroken dus moest ik naar het strand om een nieuw board te halen.... alleen daarna was het zo moeilijk om weer naar de outbank te surfen dat het me niet lukte door de sterke golfen en current. Dus besloten om even uit te rusten op het strand. 

Ik zou met Tess mijn vriendin uit Schotland naar Tanah lot gaan maar helaas ging het regenen dus hebben we besloten en uit te stellen naar morgen. Dus toen maar een heerlijke Balinese massage genomen van 90 min. Heerlijk ontspannend. Na de massage snel terug naar camp want we gingen met zijn alle uit eten bij Deus. Dit was een hele gave tent met live muziek en heeeerlijk eten. We zaten met zijn alle aan een lange tafel dus we konden gezellig kletsen, met een lekker drankje er bij bhet was Happy hour dus 2 voor prijs van 1. Na een heerlijk diner gingen we terug naar het camp, we hadden zin om nog even een dansje te wagen dus ging ik met mijn triocrew Linn en Camilla en nog wat andere meiden naar Pretty Poison, een club waar ze in een zwembad skaten. We haalde een lekkere cocktail die we kregen in een grote bucket, dus we hadden genoeg voor de rest van de avond, we hebben even zitten kijken naar de skaters en daarna een dansje gewaagd binnen. Het was weer zooo warm lekker zweten op de dans vloer. We moeten morgen weer betijds op dus we maakte het niet te laat. Door de donkere straten zijn we weer terug gelopen naar het camp.

Het is al weer zondag dat betekend onze laatste surfles. Vandaag leerde we de backhand turn. Weer ging het super lekker, eerste golf al meteen 4 bochten. Had aardig wat golfen gepakt en wat goede turns gemaakt. Dus een geslaagde laatste les. Onze surfleraren zouden we vanavond weer zien bij old mans om te proosten op een geslaagde week. Terug op het camp maakte Linn, Camilla, Tess en ik ons klaar om naar de tempel Tanah Lot te gaan, een tempel die ligt in het water en waar je alleen naar toe kan lopen als het eb is. We hadden geluk want toen we aankwamen was het net eb. We hebben mooie foto's gemaakt van de tempel en de zee er omheen. We namen met zijn alle een blesiing. We noesten ons gezicht reinigen met water, daarna kregen we rijst korels op ons voorhoofd, werden we besprinkeld met water en kregen we een bloem achter ons oor. Verder zijn we lekker gaan rondlopen en genoten van het uitzicht.

Terug bij het camp hadden we ons laatste diner samen. Iedereen ging alvast zijn tas pakken want de eeste moesten weer vroeg op om met de taxi naar hun volgende bestemming gebracht te worden, voor Hester Max en mij was dat gili Air. Al om 6.45 opgehaald dus we gingen het niet te laat maken. We begonnen met een lekkere drankje bij Deus daar speelde een live bend waar we even kijkje gingen nemen, vervolgens gingen we naar old mans waar we de rest zouden meeten. Al snel kwamen we de surf leraren tegen en dronken we daar een drankje mee. Jammer genoeg ging het al vroeg dicht dus gingen we maar burgers eten ergens dicht bij, door de regen daar heen gelopen en lekker wat gegeten. Camilla Liinn en ik gingen hierna naar bed omdat we vrij moe waren, de rest gingen nog naar sandbar, een club die elke x ergens anders op het strand is. De volgende morgen stonden we vroeg op, jammer genoeg kregen we slecht nieuws die ochtend waar ik nu verder niet op in ga, maar was even zwaar. Toch besloten Hester Max en ik om ons avontuur naar de gili's voor te zetten dus stapte we in de taxi op naar de boot in Sanur.

Reacties

Reacties

Patty

Leuk om zo te kunnen volgen wat je mee maakt, Solange! Geniet maar lekker van al deze unieke ervaringen!

Els

Wat beleef je toch leuke dingen. Dat surfen gaat je vlg mij g ook de af hè! Ben weer benieuwd naar hè vlg verhalen. Lfs oma

opa

Zulke mooie golven heb je hier op Zandvoort niet. Zo te lezen ben je een snelle leerling. Veel plezier nog!!

Ellen

Hi Solange.Wat een avonturen beleef je.Je bent echt in een andere wereld.Lijkt wel een droom.Fijn,dat je goed op jezelf past.Veel plezier en leuk hoe je jouw belevenissen met ons deelt.Bye liefs Ellen!

Mams

Fijn dat het surfen je zo goed afgaat en leuk dat je zoveel vrienden maakt. Geniet ervan lievie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!