solangeopreis.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hi lieve familie en vrienden dit is mijn reisblog!

Hier zal ik al mijn verhalen aan jullie vertellen met daarbij mooie foto's, zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal meemaak op mijn reis. Ik zal proberen regelmatig wat leuks voor jullie te schrijven, die kan je dan op deze site vinden. Op mijn profiel kan je zien waar ik allemaal naar toe ga.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer ik een nieuwe blog heb geschreven? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Dan krijg je bericht bij elke nieuwe post!

Ik hoop dat jullie mijn verhalen leuk vinden en mij zullen volgen. Je kan altijd een leuke reactie achter laten!

Ik zie jullie snel weer.

Dikke kus,

Solange

Reacties

Reacties

Oma Els

Nou Solange het is nog even diep ademhalen en je reis begint.
Spannend hรจ? Ik wens je een hele veilige en goede reis en zal je reisverslag graag volgen.
Dikke kus oma

solange bouma

Jaa zeker gaat nu echt snel!
Zeker spannend maar wel erg leuk. Super leuk
dikke kus

Herman Offerman

Nog even dan gaat je droomreis beginnen! We hopen op mooie, leuke en af en toe spannende verhalen van je. Doe je best en natuurlijk voorzichtig. Groet van Lida en Herman.

solange bouma

Jaar bijna! ik ga me best doen, maar denk dat ik veel leuke dingen ga doen.
Ik zal goed op mezelf letten.
Dankjewel groetjes xx

Irma Beers

Ha lieve Solange,

Bijna is het zover... we wensen je een hele goede reis toe en zijn heel benieuwd naar je verhalen! We gaan je reisverslag zeker volgen. Geniet ervan en take care. Liefs Peter & Irma & Menno x

solange bouma

Hi Tante,Oom en neefje!
Dankjewel, super leuk dat jullie me gaan volgen. Ga ik zeker doen.
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!